Nog 8 weken te gaan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu Nog 8 weken te gaan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu

Nog 8 weken te gaan

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

07 Februari 2011 | Nederland, Eindhoven

Nog 8 weken te gaan en dan begint er een nieuw avontuur voor mij...
Ik vertrek op 7 april voor 3 maanden naar Wa, in Ghana.
Samen met mijn collega verpleegkundige Chrisje, ga ik daar voor de organisatie Child Support Ghana werken.

Dit is een organisatie die ontwikkelingsprojecten ondersteunt ten behoeve van kinderen en jong volwassenen, in de Upper West Region van Ghana.
Het richt zich op drie gebieden: gezondheidszorg, onderwijs en jeugd.
(check: www.childsupport-ghana.org)

Ik ga mijn handen daar uit de mouwen steken, maar zeker ook reizen en genieten van Ghana.
Dus als je het leuk vind om mij te volgen, lees de berichtjes die komen gaan !

  • 07 Februari 2011 - 21:06

    Ad:

    Heel veel plezier. Ik hoef niet te zeggen dat je uit moet kijken want dat zal jouw moeder wel doen

  • 07 Februari 2011 - 23:21

    Ad Spijkers:

    benieuwd naar de verhalen straks

  • 08 Februari 2011 - 07:44

    Susan:

    Wat een super avontuur! Ik ben jaloers op je! Ik ga je berichtjes zeker volgen! Succes met de voorbereidingen!

    groetjes Susan

  • 08 Februari 2011 - 07:52

    Linda:

    Haa meiz!!

    Leuk leuk ik kan je weer gaan volgen!!
    We moeten binnekort nog ff afspreken!! Ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden!!! Super uitdaging!!!!!!!

    X lin

  • 08 Februari 2011 - 08:33

    Bombeejkes:

    Rianne,

    Heel veel plezier met wat je daar gaat doen. Lijkt me wel spannend, ik zal in ieder geval de verhalen lezen hoor!

  • 08 Februari 2011 - 18:47

    Marjo:

    Wat goed van je.Je bent de dagen aan het aftellen zeker.Heel veel plezier en houd ons op de hoogte he.
    Groetjes Theo en Marjo

  • 09 Februari 2011 - 09:43

    Gaab . . .:

    Spannend. Kun je weer een uitdaging aangaan en tot een goed einde brengen. Dat siert jou!!

  • 10 Februari 2011 - 08:39

    Maartje:

    Heeej Rianne!

    Super leuk!!! Nu gaat het erg snel he:) Voordat je het weet ben je er! Als ik dit lees krijg ik ook zin om meej te gaan!!! haha.
    Succes met de voorbereidingen en ik ga je zeker helemaal volgen! Ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden!

    Tot gauw!
    X
    Maartje

  • 12 Februari 2011 - 13:56

    Petra:

    Rietje,

    Ik zal je humor, je inspiratie, jou aanwezigheid vreselijk missen.
    Ik zal je zeker volgen. Wens je veel plezier daar.

    Liefs Peet -xx-

    Tot op het zomerkamp van de welpen. wij maken er iets moois van voor de kinderen.

  • 14 Maart 2011 - 16:27

    Ghislaine:

    Hee meid,

    Vond je note, ga je nu zeker volgen! Komt steeds dichterbij he, super tof :) Maar dat gaat helemaal goed komen. Ons wel een beetje op de hoogte houden he ;)

    Ik ben nog lang niet weg maar hier heb je um; www.lindaenghislaine.waarbenjij.nu

    Xx!

  • 24 Maart 2011 - 08:45

    Ingrid Van Roovert:

    Hey meis, heeeeel veel succes, maar vooral heeel veel plezier! We volgen je (waar het kan) vanuit tanzania! Xjes Inge en Ingrid

  • 24 Maart 2011 - 17:58

    Mary Gallé:

    Hoi Rianne,

    Ik wens je heel veel plezier en succes in Ghana.
    ik zal zeker de site bijhouden om op de hoogte te blijven.
    meisje geniet ervan het is weer een hele mooie ervaring
    liefs Mary

  • 03 April 2011 - 18:27

    O. Jan,T. Nelly,Tom :

    Wij wensen jou en Chrisje een hele goede reis en een fijne, nuttige en leerzame tijd in Ghana.
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Ik ga voor 3 maanden naar Wa, in Ghana, om vrijwilligerswerk te doen als verpleegkundige samen met mijn enthousiaste collega'tje!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 36064

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 10 Juli 2011

Child support Ghana

01 April 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: