Klaar voor vertrek.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek..

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

06 April 2011 | Nederland, Tilburg

Morgen is het zover, om 12:00 vertrekt ons vliegtuig vanuit Brussel richting Accra. Met een overstap in Londen.

Ik wil via deze weg iedereen bedanken voor de donaties die gegeven zijn.
Vrienden, familie, collega's, huisgenootjes, hartstikke bedankt!!

Sommige van jullie hebben er ook een nieuw kapsel aan over gehouden, met dank aan het team van Cindy, van kapper Ego's!

Voor diegene die mij graag post willen sturen (en ik graag ontvang) hier volgt het post adres:

Child support-Ghana
P.O. box 717
Wa, Upper West Region
Ghana
(en mijn naam er bij vermelden)

Wanneer internet beschikbaar is in Afrika stuur ik een volgend bericht!

Rianne

  • 06 April 2011 - 08:31

    Maartje:

    Heeej Rianne!!

    Een heeeele goede reis morgen!! Voordat je het weet ben je in Ghana(A)

    Geniet van de eerste indrukken en ik ben erg benieuwd naar je volgende verslag!

    Liefs,
    Maartje

  • 06 April 2011 - 09:30

    Gaab:

    Rianne,

    Een heel goeie reis naar Ghana. Hou je haaks!!

    Ik ben benieuwd naar je eerste verslag vanuit Ghana.

  • 06 April 2011 - 10:37

    Marieke:

    Geef die negertjes daaro maar eens flink wat liefde en niet te vergeten medische zorg. Geniet ervan zuster rianne. Pas goed op jezelf en een goede reis!!!!

  • 06 April 2011 - 13:36

    Theo En Marjo:

    Heel veel plezier daar geniet ervan.het is zo voorbij

    groetjes en Goede reis

  • 06 April 2011 - 17:52

    Suzanne Kramer:

    Hoi Rianne,

    Ja, nu is het echt bijna zover.
    Ik wens jou en Chrisje een supergeweldige reis en (werk) vakantie toe. En straks weer een ervaring rijker. Heel veel plezier en geniet er maar lekker van.

    Ik blijf jou avonturen volgen op de site.

    Groetjes, Suzanne.

  • 06 April 2011 - 17:57

    Mary:

    hoi Rianne,

    ik wil je een een hele goeie reis wensen en maak er een leuke werkvakantie van.
    en........niet te vergeten 'gedraag je"
    hahahaha.
    veel plezier meid.
    liefs Mary

  • 07 April 2011 - 07:20

    Carla Vd Hoven:

    Hoi Rianne,

    Nu gaat het gebeuren Rianne?
    Vandaag vertrek je naar Ghana.
    Daarom wensen wij jouw een hele goede reis.
    Heel veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes,
    Lieke, Femke, Marcel en Carla van den Hoven

  • 07 April 2011 - 09:49

    Madeleine:

    Hee Rianne,

    Eindelijk begint het avontuur!
    Ik ben erg benieuwd hoe je vlucht is gegeewst en daarna je ''taxi'' vervoer naar WA.

    Vanuit het zonnige Nederland een Dikke Kus!

    Madeleine

  • 07 April 2011 - 11:16

    Charlotte:

    Ik hoop dat je het echt super leuk gaat hebben daar!!! Geniet ervan meid! We gaan je missen <3

  • 07 April 2011 - 17:59

    Mam:

    ha schat
    We waren om 13.00 al weer thuis,dus snel gegaan.Bij het ongeluk van smorgens waren ze nog bezig, de hele cabine lag er afgeknipt,ze waren de inhoud aan het over laden.De voorste vrachtwagen hing al aan een bergingwagen.Om 16.00 riepen ze nog op de radio de file om.Zo jij bent weer op de hoogte.
    Ik ben benieuwt hoe je vliegreis is geweest,en je nachtelijke busreis.
    En hoe gaar jullie waren, toen je in Wa aan kwamen .
    Ik hoop dat je in de bus even hebt kunnen slapen.
    Nu is het wachten op je reactie.
    Groetjes aan crisje.

    KNUFFEL EN DIKKE X

    ma


  • 09 April 2011 - 06:08

    Ad Spijkers:

    Hoi Rianne en anderen . Hopelijk zijn jullie goed aangekomen zonder al te veel vertragingen. Benieuwd naar de eerste belevenissen. Ook benieuwd naar hoeveel mensen daar een mobieltje hebben ook de vrouwen.. en wat ze er zoal mee doen. (rare vraag denk je...nee toch niet) groeten en tot mails

  • 10 April 2011 - 15:31

    Jan Cranenburg:

    hallo jonge dame
    goede reis gehad en alles goed met je.
    ik wens je veel succes toe engeniet er van ondanks dat het best zwaar zal zijn groetjes jan

  • 12 April 2011 - 08:47

    Judith:

    Ha Rianne,

    ik vind het nu al leuk om te lezen! Ik hoop dat internet een beetje makkelijk beschikbaar is want ik ben erg benieuwd naar wat je allemaal mee gaat maken.

    Heel veel plezier daar!

    Lieve groetjes xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Ik ga voor 3 maanden naar Wa, in Ghana, om vrijwilligerswerk te doen als verpleegkundige samen met mijn enthousiaste collega'tje!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 36066

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 10 Juli 2011

Child support Ghana

01 April 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: