link van foto album & telefoonnummer - Reisverslag uit Wa, Ghana van Rianne tetering - WaarBenJij.nu link van foto album & telefoonnummer - Reisverslag uit Wa, Ghana van Rianne tetering - WaarBenJij.nu

link van foto album & telefoonnummer

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

13 April 2011 | Ghana, Wa

Hallo!

Het is gelukt om mijn foto's op picassa foto album te plaatsen dus bij deze nog de link om de foto's te kunnen bekijken:

https://picasaweb.google.com/111235721715730330307/EenWereldVanVerschil?authkey=Gv1sRgCLzcptP-6Km3Tw&feat=directlink

En mijn ghanese telefoon nummer:
+233247441638

Zo, dat was het weer!
x rianne

  • 14 April 2011 - 18:07

    Ma:

    Nou het begin is gemaakt,willen natuurlijk zo veel mogelijk te zien (foto,s ) en te lezen krijgen dat begrijp je wel .Deze is kort maar krachtig. Je hebt al genoeg gezien deze week voor een heel epistel denk ik,dus wachten we op je volgende maile op deze site.
    LIEFS MA XXXXXX

  • 14 April 2011 - 18:43

    Jan:

    hallo Rianne

    il zou maar een dagboek bijhouden want al die indrukken en belevenissen kun je echt niet onthouden en dat zou zonde zijn.
    pas goed op je zelf en je collegas

    groetjes jan

  • 15 April 2011 - 15:49

    Jacky&Monique:

    Hoi Rianna,

    Jeetje wat een indrukken, wij zijn echt trots op je da je dit doet.

    We proberen het allemaal te volgen hier vanuit het rijke westen.

  • 18 April 2011 - 18:54

    Alieske & Evelien:

    hoi rianne ,

    leuk dat je in ghana bent...
    we zullen morgen alles goed lezen.

    Ik zal je wel missen met scouting :(

    Groetjes Alieske en evelien

  • 18 April 2011 - 18:54

    Alieske & Evelien:

    hoi rianne ,

    leuk dat je in ghana bent...
    we zullen morgen alles goed lezen.

    Ik zal je wel missen met scouting :(

    Groetjes Alieske en evelien

  • 18 April 2011 - 18:54

    Alieske & Evelien:

    hoi rianne ,

    leuk dat je in ghana bent...
    we zullen morgen alles goed lezen.

    Ik zal je wel missen met scouting :(

    Groetjes Alieske en evelien

  • 18 April 2011 - 18:54

    Alieske & Evelien:

    hoi rianne ,

    leuk dat je in ghana bent...
    we zullen morgen alles goed lezen.

    Ik zal je wel missen met scouting :(

    Groetjes Alieske en evelien

  • 18 April 2011 - 18:54

    Alieske & Evelien:

    hoi rianne ,

    leuk dat je in ghana bent...
    we zullen morgen alles goed lezen.

    Ik zal je wel missen met scouting :(

    Groetjes Alieske en evelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Ik ga voor 3 maanden naar Wa, in Ghana, om vrijwilligerswerk te doen als verpleegkundige samen met mijn enthousiaste collega'tje!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 10 Juli 2011

Child support Ghana

01 April 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: