eindelijk ! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu eindelijk ! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu

eindelijk !

Door: rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

24 Januari 2007 | Nederland, Tilburg

Hallo,
Eindelijk kan ik dan een site maken zodat ik jullie op de hoogte kan houden van mijn vorderingen!

Ik ben vanaf september 2006 bezig met mensen verzamelen, en een stage plek in het buitenland te zoeken...
En het is Paramaribo in Suriname geworden, we gaan met een groep van 10 mensen, maar ik ga naar een ander ziekenhuis dan de "grote groep".
Ik ga waarschijnlijk met 2 meiden naar het Vincentius ziekenhuis.

Het duurt nog wel even, maar het voorbereiden is ook leuk om er bij te vermelden.
Vandaag hebben we vast gelegd dat we naar het Vincentius ziekenhuis gaan, en heb ik meteen om er maar volledig voor te gaan een ticket geboekt, zodat ik straks niet in m'n eentje in het vliegtuig hoef te zitten!

Nu moet de verzekering en mijn visum nog op gang komen, maar dat komt goed :)

Ik houd jullie op de hoogte!

  • 24 Januari 2007 - 16:57

    Wendy Van Je Klasje:

    Heej Rianne

    Ik vind het echt cool je site!!

    Ik hoop je spannende verhalen hier straks te lezen...

    Ik wens je in ieder geval succes!! Je kunt het!!

    Groetjes Wendy

  • 24 Januari 2007 - 17:01

    De Musjes:

    We hebben ons al aangemeld en gaan je zeker volgen.Veel plezier daar maar we zien je nog wel van te voren.
    groetjes de musjes

  • 24 Januari 2007 - 18:02

    Lilian:

    heey rianne,
    Supergaaf dat je naar Suriname gaat en zo komt artsen zonder grenzen weer een beetje dichterbij!!!
    Veel succes met alle voorbereidingen

    Groetjes xxxjes Lilian.

  • 24 Januari 2007 - 18:13

    Peter Kranenburg:

    Hallo Rianne,

    Ik vind jou altijd al een globetrotter en nu ga je naar het land waar mijn roots liggen. Ik heb daar famillie wonen en kan je misschien helpen. Laat maar iets weten.
    Groetjes
    Peter Kranenburg
    docent verpleegkunde ROCMB Tilburg

  • 24 Januari 2007 - 20:21

    Louis Fikkert:

    hee rianne

    leuke site. En ook ik ga jou zeker volgen. Veel succes daar en geniet ervan

    groetjes van louis

  • 24 Januari 2007 - 20:53

    Kim:

    Ha Rianne! Nog 10 weken en dan is het echt zover, dan stappen we in het vliegtuig richting het zonnige Suriname!! Ik heb er echt superrrr veel zin in!!! xxxx Je stage en reisgenootje :)

  • 24 Januari 2007 - 23:05

    Joyce:

    heel veel plezier daar, en ik ga jou ook zekers volgen, maar ik zie ke vast nog wel voordat jij of ik weer weg ga.

    gr joyce uit NZ

  • 25 Januari 2007 - 09:58

    Lianne:

    heej rianne leuk zo`n site :) ik wens je heel veel succes en we horen al je verhalen wel :)
    liefs lianne

  • 25 Januari 2007 - 10:22

    Martijntje Tilburg:

    hey rianne! wow, wat een super onderneming! echt zo leuk dat zoveel mensen in mijn omgeving dit soort initiatieven nemen! ik ga overigens in 2008 ook stage lopen in zuid-amerika voor kans-arme kinderen! rianne, nogmaals fantastisch wat je gaat doen, ik zal je ontwikkelingen bijhouden! knxf marTijn

  • 25 Januari 2007 - 17:55

    Tessa:

    Hey Rianne,
    Echt super gaaf zeg!! ik ben jaloers op je, wil ook graag weer naar het buitenland!!! veel plezier en ik ga je volgen
    groetjes tessa

  • 27 Januari 2007 - 08:57

    Ad En Anne-Wies:

    Dacht jij nou heus dat er een maatschappij is die het aandurft met jou alleen te vliegen?
    Veel succes en wij zien je nog wel!

  • 28 Januari 2007 - 12:20

    Samantha Waijers:

    Heyy Rianne...Wooowwww echt leuk dat het is gelukt om naar Suriname te gaan..Hahaha..maareh ja heel veel succes geluk en goed weer!! Ik zal met een smile al je verhalen lezen...:D Kusz van je treingenoot ;) haha moet ook iets zeggen he...:P Doeii

  • 28 Januari 2007 - 14:04

    Leila:

    hey hey bob eindelijk he...ikw ens je veel suc6 en heeel veeeel geduld daar...ik ga ook zoals de rest al je verhaaltjes lezen...veel plezier daar en regel ze...koes koes Leila :D

  • 30 Januari 2007 - 06:40

    MarTijn:

    feliciteerd he rianne!! x

  • 26 Februari 2007 - 13:53

    Tante Jeanne:

    Al vast veel succes met de voorbereidningen

  • 23 April 2007 - 14:33

    Mary Gallé:

    hoi Rianne,

    ik hoorde van jullie mam van jou stage in Suriname,wel stoer hoor.
    ik lees dat je het erg naar je zin hebt.
    je hebt groot gelijk dat je dit doet kun je zien hoe goed je het hiet hebt.
    het is ook een leuk huis waar jullie verblijven.
    ik geloof wel dat ze daar heel erg gastvrij zijn.
    geniet maar lekker van je stage want je zult er weer veel van leren.

    groetjes Mary

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Ik ga voor 3 maanden naar Wa, in Ghana, om vrijwilligerswerk te doen als verpleegkundige samen met mijn enthousiaste collega'tje!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 36059

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 10 Juli 2011

Child support Ghana

01 April 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: