vorderingen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu vorderingen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu

vorderingen

Door: rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

06 Februari 2007 | Nederland, Tilburg

Hallo mensjes!

Het is nu nog maar 7,5 week voordat ik vertrek naar Paramaribo!
Ondertussen heeft Linda besloten om niet mee te gaan, dus Kim en ik ga met z'n tweeën in het huisje wonen...
Dat hadden we dus voor drie mensen gereserveerd en nu Linda niet mee gaat, zouden we ineens nog meer huur moeten betalen, en dat was toch wel een beetje te duur. Dus nu zijn we aan het regelen of we in de 2 bovenkamers kunnen blijven 'wonen'.
Ik wacht dus nog op het bericht.. ben benieuwd of we daar ook gebruik van het wasmachine kunnen maken en of we daar een eigen keukentje hebben. In het weekend moeten we namelijk zelf koken en door de week krijgen we van het ziekenhuis een avondmaaltijd. (nou maar hopen dat het een beetje gaat smaken hehe)

Ik heb ook al een afspraak bij de GGD in eindhoven gemaakt en vrijdag 23 februari, ga ik mijn prikje halen tegen gele koorts.. gelukkig heb ik die andere 2 al pff.
Ik hoef nu alleen nog maar mijn visum aan te vragen en op te gaan halen, en mijn adreswijziging door te geven aan de ibg groep,zodat ik een uitwonende beurs krijg.
En met de verzekering is school nog bezig, dus dat is nog even afwachten.

Tja, en dan nog de afdeling waar ik mag gaan stage lopen, ik kon uit een aantal afdelingen kiezen waaronder ook de kraam/ verloskunde afdeling, dat vind ik echt super als ik daar terecht kan.. maar op dat mailtje ben ik ook nog aan het wachten.. maar als ik het hoor dan zet ik het hierbij!

Dit was het voorlopig weer even wat ik te vertellen heb...
Doei doei!!

  • 06 Februari 2007 - 11:36

    Kim:

    Hee Rianne!! Nog maar 7,5 week, ik heb er al zo'n zin in!!! En dat regelen hebben we zo gedaan :) We moeten maar eens gaan oefenen met koken, want daar ben ik niet zo goed in en dan eten we straks ieder weekend gebakken ei of afhaal-Surinaams haha :D
    En ik keek net op mijn profiel en nu sta je ook bij "deze sites werden ook bezocht" :D
    xxxx Kim en tot snel!!!

  • 06 Februari 2007 - 12:29

    MarTijn:

    jow, goed bezig :) x

  • 06 Februari 2007 - 14:36

    Femke:

    Heej Rianne,

    Ik vind het echt super gaaf dat je daar stage kunt gaan lopen. Maar ik en volgens mij de andere ook zullen je wel heel erg gaan misschien met de scouting en vooral met het uitgaan. Nu nog even veel plezier gaan maken in de 7,5 week dat je hier nog bent en dan moeten we je 3 maanden gaan missen.

    xxx Femke

  • 11 Februari 2007 - 18:32

    Alieske En Evelien:

    ha rianne,

    Wat zullen we je erg missen. Maar je website gaan we zeker in de gaten houden. Als je terugkomt willen we zeker een lekker recept van je hebben.
    we hopen dat je poepie-bruin wordt.Ik hoop dat we je nog kunnen herkennen.
    Maar eerst gaan we je nog een tijdje lastig vallen op de scouting.

    screepysweety.....

    Alieske en Evelien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Ik ga voor 3 maanden naar Wa, in Ghana, om vrijwilligerswerk te doen als verpleegkundige samen met mijn enthousiaste collega'tje!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 36056

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 10 Juli 2011

Child support Ghana

01 April 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: