en we hebben een huis.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu en we hebben een huis.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu

en we hebben een huis..

Door: rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

08 Februari 2007 | Nederland, Tilburg

Jeuj! Het huis is geregeld, van 1t/m 15 april huren we 2 slaapkamers boven, en als de andere stagiaires er onder uit zijn, dan hebben we de begane grond voor onszelf!
3 slaapkamers, keukentje, wc./ badkamer, en veranda :)

Hoe luxe he ?!

  • 08 Februari 2007 - 11:03

    MarTijn:

    luxe hoor! hehe :)

  • 08 Februari 2007 - 14:53

    Marjo:

    Wat een prachtig huis gaat helemaal lukken zo denk ik he.
    groetjes marjo

  • 09 Februari 2007 - 17:57

    Louis:

    nou nou daar kan je wel lekker zitten lijkt mij. Je hoeft niet bang te zijn dat je geen ruimte hebt volgens mij

  • 02 Maart 2007 - 15:34

    Harrie:

    Heb net je website ontdekt, en je eerste bericht ("Eindelijk!") sprak mij aan. Het was even spoorzoeken, maar ik vermoed dat jij pionierskwaliteiten hebt, en dat het allemaal perfect in orde komt. Hangmat voor veranda/tuin al ingepakt?

  • 22 Mei 2007 - 19:08

    Sabrina:

    Hallo Rianne,

    29 augustus vertrek ik met een klasgenoot voor een stage naar Paramaribo. Wij zijn nog op zoek naar een huisvesting. Misschien dat jij ons kunt helpen. Het huis waar jij in zit ziet er wel aardig uit. Hoe ver is dit van het centrum vandaan? En zou je bereid zijn om eventueel nog wat andere vragen te beantwoorden?

    Veel plezier nog in Suriname!

    Groetjes Sabrina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Ik ga voor 3 maanden naar Wa, in Ghana, om vrijwilligerswerk te doen als verpleegkundige samen met mijn enthousiaste collega'tje!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 36061

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 10 Juli 2011

Child support Ghana

01 April 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: