reisgenootje - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu reisgenootje - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu

reisgenootje

Door: rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

08 Februari 2007 | Nederland, Tilburg

Ps. voor degene die willen weten met wie ik mee ga kunnen kijken op http://kimmetjegirl.waarbenjij.nu

  • 21 Februari 2007 - 02:04

    MarTijn:

    zo midden in de nacht zeg ik toch dat ik het weer erg leuk vond je weer gezien te hebben ;)
    ben verders erg benieuwd hoe je zo op het idee bent gekomen het buitenland in te gaan, heb het daar nog niet met je over gehad :) dusch. daaag! x marTijn

  • 05 Maart 2007 - 15:25

    Carola:

    Hoi Rianne, jullie huis ziet er super uit..
    Ik denk dat je het daar gerust 3 maanden vol kunnen houden. Ik ben iig al af aan het tellen totdat we eindelijk kunnen gaan. ;-) Dit gaat wel goed komen!!

  • 30 Maart 2007 - 18:34

    Jeanne,:

    Hoi Riannae.
    Ben je toevallig deze week tegen t lijf gelopen bij de hema en daar vertelde je dat je voor 3 maanden naar Suriname gaat vertrekken.Ik wens je onwijs veel plezier daar maar dat gaat zeker lukken want als ik jullie mooie huis daar zie word ik toch wel een beetje jaloers want dat ziet er super uit zeg.Te hopen dat je er lekker kan genieten mar vooral natuurlijk veel zal kunnen leren wens ik je met je reisgenoot een hardstikke toffe tijd toe.Ik zal me aanmelden voor de nieuwsbrief dan blijf ik ook een beetje op de hoogte van je wel en wee daar in dat verre warme land.Nou,heel veel succes gewenst en ik hoor t allemaal wel .

    Groetjes Jeanne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Ik ga voor 3 maanden naar Wa, in Ghana, om vrijwilligerswerk te doen als verpleegkundige samen met mijn enthousiaste collega'tje!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 36051

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 10 Juli 2011

Child support Ghana

01 April 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: