Het laatste geregel - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu Het laatste geregel - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu

Het laatste geregel

Door: rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

07 Maart 2007 | Nederland, Tilburg

Hallo mensen,
Hier weer een bericht nog wel uit het regenachtige Nederland maar.. nog 25 dagen te gaan! en dan komen de berichten uit het warme Suriname.
Zoals jullie op de foto's kunnen zien heb ik samen met Kim de vaccinaties gehaald die nog nodig waren. Ik dacht dat ik er maar 2 hoefde maar het werden er toch 3, gele koorts, buiktyfus en hepatitis A.
En daarna nog malaria pillen opgehaald voor als we naar het risico gebied gaan, gelukkig is Paramaribo geen risico gebied en hoeven we niet constant die pillen te slikken.
Maar die krengen zijn duur zeg!
Maargoed alles beter dan met malaria thuis komen toch?
En ik mag sinds vorige week vrijdag ook legaal Suriname in, omdat ik mijn visum heb opgehaald bij het consulaat in Amsterdam. We zijn met een groepje meiden gegaan van onze school die allemaal op stage gaan naar Suriname, de laatste 3 waren er niet bij, maar het is een grote groep!
Ik weet niet of ik het ook al had verteld maar mijn uniformen heb ik ook al dankzij mijn werk en en de broeken via lilian van het ziekenhuis..fijn fijn ongeveer alles is geregeld.
En nu komt de vertrek datum wel erg snel dichterbij!

  • 07 Maart 2007 - 22:26

    Samanthaa:

    Hey Rianne..leuk dat het al zo snel gaat hey!..Echt spannend..Ik weet nu eigenlijk niet echt iets te vertellen maar d8 het is altijd leuk om een berichtje te lezen dus vandaar. Ik wacht op de verhalen vanuit Suriname..doei doei zie je nog op school. Kus, Samantha

  • 08 Maart 2007 - 16:06

    Marjo:

    Dus nu ben je er klaar voor,de spanning is er maar wel de gezonde spanning.Maak er iets leuks van en hou ons op de hoogte.Gr Marjo

  • 12 Maart 2007 - 16:12

    Riet:

    Hallo Rianne,
    Super zeg dat het je gaat lukken naar Suriname nog wel en wat voor een huis zeg! Dit gaat vast allemaal goedkomen. Weet je al of je naar de afd. verloskunde mag? Lijkt me ecjt iets voor jou. We gaan je volgen hoor! groetjes Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Ik ga voor 3 maanden naar Wa, in Ghana, om vrijwilligerswerk te doen als verpleegkundige samen met mijn enthousiaste collega'tje!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 36067

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 10 Juli 2011

Child support Ghana

01 April 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: