nog maar 5 dagen.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu nog maar 5 dagen.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Rianne tetering - WaarBenJij.nu

nog maar 5 dagen..

Door: rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

26 Maart 2007 | Nederland, Tilburg

Hallo!
Okee het zit er bijna aan te komen en ik heb er heel veel zin in!Ik vind het ook wel heel spannend, en zie wel op tegen het afscheid op schiphol, maar als ik eenmaal in het vliegtuig zit is Nederland al heel ver weg :)
Ik ben al een beetje bezig om mijn koffer in te pakken, echt fijn dat alles nu is geregeld.
We hebben laatst op school nog een lunch gehad met alle stagiaires die naar het buitenland gaan dit jaar,(zie foto's) de club van paramaribo zijn met 9 mensen, de eerste drie vertrekken morgen al, en wij volgen Zondag.

Voor de mensen die willen weten wat mijn post adres is:
Faradaystraat no. 4 Paramaribo
Ze hebben geen postcode's dus dat is alleen maar makkelijker.
Deze 5 dagen ga ik nog goed besteden, en dan tot ziens in Suriname mensen!!
x rianne

  • 26 Maart 2007 - 12:04

    Samantha:

    Hey Rianne...

    Zoo tijd gaat snel he..!!
    Ik wens je heel veel plezier en een leerzame tijd toegewenst daar in Suriname..!!
    Ik zal je berichten op je site in de gaten houden!

    Veeeeeeel plezier...

    xxx Samantha

  • 26 Maart 2007 - 16:44

    Madeleine:

    heey Rianne,

    toch wel raar hoor dat je zondag al vertrekt voor 3 maanden!
    Als je terug komt zijn we met z'n alle op kamp en gaan we bij kletsen,!

    Liefs xXx madeleine

  • 26 Maart 2007 - 19:28

    Joyce:

    hey rianne,

    heel veel plezier daar, en niet alleen stage lopen he. maar ook de omgeving gaan bekijken. dan kun je weer een land afvinken op je lijstje.

    ik probeer je te volgen word lastig aangezien ik ook weer veel in het buitenland vertoef. ;)

    gr joyce

  • 28 Maart 2007 - 12:45

    MarTijn:

    goede reis rianne!! x

  • 28 Maart 2007 - 18:06

    Wendy Van Je Klasje:

    Rianne heel veel succesen leerzame stage in suramaribo hihi
    Ik zal je heel erg missen..

    Doei...

    x wendy

  • 29 Maart 2007 - 07:10

    Mariska Wouters:

    hoi rianne,

    Namens iedereen van afd. Regenboog wens ik je heel veel succes met je stage, maar ook veel plezier, geniet ervan!

    groeten, mariska

  • 29 Maart 2007 - 20:37

    Kim:

    Bijna, bijna, bijna :) Nog 2,5 nachtje slapen.. en dan gaan we.. spannend!!! Mijn koffer inpakken was een drama, ik hoop dat het bij jou wat makkelijker is gegaan.. het past allemaal net, ik zit nu aan de 24 kilo.. oops :/ Maar wat maakt het ook uit, over 3 dagen zitten we er al, en we gaan er een leuke tijd van maken!! (als ik maar niets vergeet..)
    Tot zondag, heel erg vroeg in de ochtend, op schiphol!!! (als ik me maar niet verslaap hahahahahaha, nee dat zal wel niet :))
    xxxxjes het meisje met wie je de komende 3 maanden zit opgescheept...!!!

  • 31 Maart 2007 - 09:33

    Peggy:

    Hey rianne,
    De tijd gaat erg snel he.... morgen avond zitten we al in het warme Suriname!
    Heb er erg veel zin in!
    Tot morgen op schiphol!
    Groetjes
    Peggy

  • 31 Maart 2007 - 18:46

    Louis:

    hee rianne

    heel veel plezier daar en maak er een mooie tijd van.

  • 31 Maart 2007 - 20:09

    Gabrix:

    Hee, meisje,
    Ik ga je missen weet je !!
    Rietje, Heel veel succes daar in het subtropische Paramaribo.
    Zorg dat je wat meer te zien krijgt van Suriname. Het is de moeite waard. denk aan Colacreek, lange Tabbetje, de bauxietmijnen, de vakantieparadijzen, etc. Soerinaam is een mooi land.

    Heel veel plezier !!!!!!!!!!!!

    XXX Gabri . . .:)

  • 01 April 2007 - 09:18

    Harrie:

    Een goeie reis, een goeie vlucht en een goeie start in Suriname!
    Laat je de achterblijvers daar snel over lezen (en plaatjes kijken)?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Ik ga voor 3 maanden naar Wa, in Ghana, om vrijwilligerswerk te doen als verpleegkundige samen met mijn enthousiaste collega'tje!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 36054

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 10 Juli 2011

Child support Ghana

01 April 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: