foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rianne tetering - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rianne tetering - WaarBenJij.nu

foto's

Door: rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

28 April 2007 | Suriname, Paramaribo

hallo mensen,

Ik wilde net even snel de nieuwste foto's op mijn site zetten maar dat komt de volgende keer wel, het internet in dit cafe is nog slomer dan het andere dus dat gaat niet lukken.
Welpjes! Wat leuk dat jullie hier ook een berichtje achter gelaten hebben, bedankt:)

Het is echt super lekker weer in nederland hoor ik, bij ons regend het echt alleen maar en goed hard, ik wilde ook foto's laten zien van gisteren. We waren gaan winkelen en binnen een half uur stond de straat blank tot zover dat het over de wielen van de auto's kwam, maar niemand raakt hier dan in paniek, iedereeen staat maar te wachten tot dat de straat weer droog is.. wat wel lang duurt dus..
Maar wij als hollanders moesten bij onze fietsen komen om te kijken of die niet weg gestroomd waren dus, rokken en broeken omhoog en gewoon door het water lopen op kuithoogte! Een vreemde ervaring hoor.. en vannacht heeft het dus ook weer gegoten, en zijn de andere stagiaires van onze school geevacueerd omdat hun huisje was onder gelopen!!
Gelukkig wonen Kim en ik wat hoger en onze huisbaas zegt dat dit voor het eerst in tien jaar is dat het zo erg is, en ze verwacht nog wel meer, maar wij zitten droog!
Maar de volgende keer dus meer foto's en een langer verhaal.
Iedereen veel plezier met koninginnendag wij gaan het hier ook vieren met " bezopen in de tropen" feest :)
Volgende keer meer dus!
Doei doei!

ps. foto's van het ziekenhuis komen nog, dat doe ik aan het einde van mijn ' afdeling periode" want ze houden er niet zo van als we foto's maken.. maar ik ga het lief vragen :)

  • 29 April 2007 - 08:33

    Mam:

    Raak maar niet te veel bezopen,daar in de tropen.Dan kunnen er wel eens gekke dingen gebeuren.En kijk je uit, je schrijft zelf dat er grote kuilen en gaten in de weg zitten,dat je niet valt ,en dus mooi niet meer de vakantie ganger uit kan hangen!!!Want dat is dan toch mooi balen.Werk ze deze week weer en tot het volgende berichtje .
    Dag lieverd

    Mam.

  • 29 April 2007 - 12:25

    MAM:

    je mail gelezen op onze mailbox,heel veel sterkte meiske,ik denk dat jullie samen ,Kim en jij, elkaar wel tot steun kunnen zijn,praat met elkaar en blijf dat iedere avond lekker doen,zodat wat je mee maakt op de dag,je een beetje los kan laten,voor je gaat slapen.

    DIKE KUS MAM.

  • 29 April 2007 - 14:50

    Ome Jan Tante Lies:

    moet het niet verzopen in de tropen zijn.jij boft maar stage lopen en vacantie tegelijk.wij wensen jou nog een fijne tijd en veel plezier . groetjes en tot de volgende keer .de foto`s zijn leuk en jullie hebben een mooi huis hoor

  • 01 Mei 2007 - 14:58

    Anouk:

    Zo te lezen he jij het daar wel naar je zin.Of het nou in het ziekenhuis is of tijdens je vrije uren.Ik hoop dat je nog een leuke tijd tegemoet gaat en dat je alle dingen die je gepland hebt ook werkelijk kunt ervaren.

    Groetjes Anouk,
    natuurlijk ook van Ramon en een dikke kus/knuffel van Denise.

  • 03 Mei 2007 - 14:24

    Jolanda:

    Wat heb jij al veel beleefd rianne, gelukkig ben je nog niet geevacueerd. De stage lijkt mij ook zeer boeiend, zou graag even op stage bezoek komen. Geniet nog van alles wat je gaat beleven.
    Groetjes
    Jolanda vd. Bersselaar

  • 06 Mei 2007 - 12:22

    Pap:

    Nou wat een belangstelling van iedereen ik vind het ook geweldig om te lezen je verhalen,vandaar ook al de reacties.Echt een hele ervaring goed gedaan meid met twee handen aangepakt goede beslissing ik ben trots op je geniet er dubbel van op naar het volgende bericht knuffel knuffel .

  • 07 Mei 2007 - 16:56

    Nelly:

    Hoi Rianne, fijn te lezen dat het allemaal zo goed gaat en dat je het werk leuk vindt. Zou ik daar ook stage o.d. kunnen lopen? Lijkt me ook wel super. Nou werk en leer ze nog, de groetjes, Ome Jan, Tom en tante Nelly

  • 11 Mei 2007 - 10:24

    Mariska Wouters:

    hoi Rianne, hartstikke leuk om je verhalen te lezen en je foto's te bekijken. Lijkt me een geweldige ervaring om daar stage te lopen, ik denk dat je daar veel van opsteekt waar je in de toekomst veel aan hebt. Geniet ervan, zowel van je werk als van je vrije tijd en het land, maar ik heb de indruk dat je dat wel doet.

    groetjes, mariska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Ik ga voor 3 maanden naar Wa, in Ghana, om vrijwilligerswerk te doen als verpleegkundige samen met mijn enthousiaste collega'tje!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 36072

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 10 Juli 2011

Child support Ghana

01 April 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: