ff snel weer een berichtje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rianne tetering - WaarBenJij.nu ff snel weer een berichtje - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Rianne tetering - WaarBenJij.nu

ff snel weer een berichtje

Door: rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne

04 April 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallo lieve mensen,
Wat leuk om al die berichtjes te lezen echt super tof! Krijg er een blije bui van.. niet dat ik die niet had hoor.
We vermaken ons prima hier, ik ging even mijn mail kijken en ik kon het toch niet laten om toch nog even een berichtje te plaatsen voordat we zo boodschappen gaan doen.
Dat is trouwens wel heel raar, als je hier door de supermarkt loopt komt je de euro shopper artikelen van de appie hein tegen en zwitsal en weet ik wat nog meer.. hehe we kunnen gewoon nederlands blijven eten hier, maar surinaams eten is ook lekker hoor, tenminste wat ik gisteren op heb wel, tayerblad, een soort spinazie :) Gewoon alles proberen hier!
Het weer is nog steeds regenachtig maar we zitten in het regenseizoen dus dat is niet gek he?
Maar ondanks dat ben ik toch al wel een beetje verkleurd, gelukkig want ik heb tegen iedereen lopen vertellen dat ik bruin terug zou komen haha.
Maar we besteden onze vrije dagen goed hoor mensen maak je maar geen zorgen, gisteren zijn we naar de palmentuin gegaan, maar daar liepen naar onze zin teveel zwervers en rare mensen rond, en we voelden ons niet op ons gemak dus zijn we snel ergens gaan zitten bij een cafe, en daar bleken meer studenten te zitten, gezellig!
Vanavond nederlandse tijd 23uu bij ons 18 uur gaan we naar de salsa les kijken, misschien dat we ons daar ook gaan aanmelden om wat ritme in onze nederlandse heupen te pompen :) maar dat ligt er aan of het leuk is, vast wel.
En dit weekend wilde we al naar de binnenlanden gaan, maar dat gaat niet door omdat het blijkt dat het om zwemmen in een riviertje gaat, maar dat kunnen we hier ook. Dus gaan we onze plannen veranderen.. wat dat wordt horen jullie vanzelf wel als ik weer wat typ, ik moet nu stoppen want mijn tyd hier is bijna op!
doei doei!!

ps. blijf berichtjes sturen dat is heel leuk!
En Femke, en Rogier nog bedankt voor de kaart he!
En voor mijn vrienden groepje nog bedankt voor het foto boekje ik kijk er wel regelmatig in hoor!
xx

  • 04 April 2007 - 19:27

    Rogier En Femke:

    Hé Rianne, nou wij geloven dat alles wel goed komt daarzo. Fijn dat jullie het meteen al naar jullie zin hebben. Hopelijk is dat met de stage ook zo. Nog veel plezier in je vrije dagen en succes met het werken. Groetjes, Rogier en Femke

  • 04 April 2007 - 20:43

    Colinda:

    eej
    geen andere dansparner mee terug nemen he da ben ik altijd nog:P

    ik ben blij dat je het boekje leuk vind we hebben er ons best op gedaan :D

    xxx kiwi :D

  • 05 April 2007 - 06:24

    MarTijn:

    jow salsa, lekka swinga met die heupa ;) leer het mij ook als je terug bent gigi :). veel plezier he! x marTijn

  • 05 April 2007 - 13:44

    Femke:

    Hee!!

    Fijn om weer iets van je te horen.
    Leuk dat je allerlei dingen gaat doen en vooral de salsa! Zo te lezen vermaak je, je wel!

    Ik lees je berichtje binnekort weer
    en ik ben blij dat je het fotoboekje heel erg leuk vind en er regelmatig in kijk!

    xxx Femke

  • 05 April 2007 - 17:48

    Marjo:

    een en al enthousiasme lees ik had niet anders verwacht,geniet er van
    groetjes theo en marjo

  • 05 April 2007 - 18:13

    Ma :

    Ben benieuw wat je dan het weekend gaat doen schat, maar geniet van alle vrije tyd.Straks ben je aan het werk en zal er toch niet zo veel tyd zijn dat je verder weg ergens kan gaan lopen rondneuzen.
    liefs p +m






  • 09 April 2007 - 15:41

    Lianne:

    heej rianneee
    super daaarzo of nie ??
    volgens mij heb je het er goed naar je zin !! mooi zo zo moet dat ook he

    ik heb nog geen stage plekje helaas mar jah we wachten nog maar af
    heeeel veeeeel liefss
    kusjes lianne van je klasje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianne

Ik ga voor 3 maanden naar Wa, in Ghana, om vrijwilligerswerk te doen als verpleegkundige samen met mijn enthousiaste collega'tje!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 36058

Voorgaande reizen:

07 April 2011 - 10 Juli 2011

Child support Ghana

01 April 2007 - 02 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: